اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

در شش ماه گذشته، 16.3 میلیون بازدیدکننده از پارک‌ها و مراکز تفریحی شهرداری دبی بازدید کرده‌اند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، ادارهٔ پارک‌ها و مراکز تفریحی وابسته به شهرداری دبی در نیمهٔ اول سال جاری رکورد جدیدی در تعداد بازدیدکنندگان ثبت کرده است. تعداد بازدیدکنندگان به 16 میلیون و 391 هزار و 748 نفر رسید که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 1.3 میلیون نفر افزایش داشته است.

داوود الهاجری، مدیر کل شهرداری دبی، توضیح داد که آمار نیم‌سالهٔ پارک‌ها و مراکز تفریحی نشان‌دهندهٔ نقش آن‌ها به عنوان مقاصد تفریحی و گردشگری جذاب در دبی است. این مکان‌ها مورد توجه ساکنان، مقیمان و گردشگران قرار می‌گیرند که به دنبال فرصتی برای لذت بردن از اوقات خود هستند. این پارک‌ها با تجهیزات مدرن و خدمات باکیفیت ارائه شده توسط شهرداری، به عنوان بخشی از وظایف آن در مدیریت و توسعهٔ این مراکز عمل می‌کنند.

الهاجری تأکید کرد که شهرداری دبی به ارائهٔ بهترین تجربهٔ تفریحی برای بازدیدکنندگان و ارتقاء سطح شادی و کیفیت زندگی آن‌ها متعهد است. این امر از طریق فراهم کردن امکانات کامل و مدیریت تمامی عملیات مرتبط با آن‌ها و همچنین برگزاری رویدادهای تفریحی در طول سال انجام می‌شود تا از برنامه‌ها و اهداف گردشگری دبی حمایت کند و جایگاه آن را در نقشهٔ گردشگری جهانی تقویت نماید.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا